ראשי » משפטי » כמה עולה לרשום סימן מסחרי? יצאנו לבדוק כמה זה עולה

כמה עולה לרשום סימן מסחרי? יצאנו לבדוק כמה זה עולה

רישום סימן מסחר היא טקטיקה מקצועית מוכרת מאוד בעולמות העסקים. זו היא הדרך של אנשי פיתוח המותג לשמור על הערך המיוחד שלכם בתור חברה. למרות שהתקציב מוגבל, וצרכי הפיתוח משמעותיים יותר, עדיין חשוב להסתכל על העתיד. כבר משלב יצירת הלוגו, אתם צריכים להבין מהי המשמעות של תהליך הרישום בכל מיני היבטים. כאשר במרבית המקרים, השאלה המרכזית היא כמה עולה לרשום סימן מסחרי.

רישום סימן מסחר – בחודשים הראשונים להקמת המותג

יצירת בידול מקצועי ושיווקי היא אחת המטרות הראשוניות והחשובות של הקמת עסק חדש. במיוחד אם אתם פועלים בתוך נישה צפופה ומלאת תחרות, היצירה של מותג חדשני בעיני הלקוח היא קריטית. רישום סימן מסחר, היא פעולה משפטית שנערכת אל מול משרד הפטנטים הראשי בירושלים. המטרה של רישום זה היא לאפשר לכם לשמור על האותנטיות של המותג ולחזק את הרלוונטיות שלו גם ברמה המשפטית. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לבצע את רישום הסימן, כבר בשלבים הראשונים לתהליך ההקמה של החברה. כמובן שהכול תלוי בשאיפות וברצונות, כמו גם ביכולות הכלכליות. אבל אם אתם מבינים את החשיבות, זוהי הדרך שבה צריך לפעול.

התכנון הכלכלי של הגשת בקשת סימן מסחר

בכל מה שנוגע לתהליך רישום בימני מסחר עלות היא פרמטר שלא כדי לזלזל בו. החברה הצעירה, צריכה לנהל את משאביה בצורה ראלית, ולנצל את היכולות למטרות פיתוח בעיקר. מנהל שרואה לטווח הארוך, מבין מה היא המשמעות של סימן המסחר ועל כן פועל ביתר שאת כדי למצוא משאבים לתהליך. אמנם עוד לפני ההליך המשפטי, יש את הוצאות המיתוג שצריך לזכור, אבל אלו איינן הוצאות בתחום המשפטי. ההשקעה הראשונית היא ביצירת התיק, ביחד עם עורך הדין המלווה אתכם. מיד לאחר מכן, הוצאות על אגרות למשרד הפטנטים. כמו גם הוצאות על בקשות וערעורים לאורך הדרך. כל אלו הן הוצאות שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם מנסים להבין כמה עולה לרשום סימן מסחרי, ברמה המשפטית.

רוצים הצעה אטרקטיבית מעו"ד לרישום סימן מסחרי? השאירו פרטים

כל שינוי בבקשה משפיע על עלויות התהליך

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, רישום סימן מסחר הוא תהליך ארוך ויקר. אף על פי שהשאיפה היא להגיש בקשה ולקבל אישור מהיר, זו היא שאיפה לא ראלית. לרוב, בתהליך הגשת הבקשה יתגלו פגמים או בעיות. אלו ידרשו מכם לבצע שינויים בעיצוב הלוגו או הטקסט שהוגש למשרד הפטנטים. מה שאומר שאתם צריכים לשלם לא מעט כסף למעצבים ולעורכי הדין, ולו בשביל להגיש את התיקונים שלכם במהירות האפשרית. עקביות וחשיבה על כל הפרטים, יחסכו לכם חלק מהתהליך, אבל לא ימנו לגמרי תקלות ועיכובים. כך שצריך לקחת בחשבון גם את האלמנט הזה, כאשר מחשבים את העלויות של רישום הסימן.

פורצים לשווקים גיאוגרפיים חדשים

כאשר הצלחתם להגיע למצב שיא ההצלחה העסקי שלכם בישראל, הרצון הוא להרחיב את החברה לפעילות גלובלית. מה שאומר שגם סימן המסחר שלכם חייב לעבור התאמה לשוק הגלובלי. המערכת המוכרת כיום, מערכת מדריד, מאפשר הגשה אחת, בעלות אחידה, לכל המדינות החברות במערכת. כך שאתם יכולים להכין בקשה זהה וליצור כמה סימני מסחר במקומות שונים ברחבי העולם.