ראשי » טיפים » בית חכם ומאובטח – טכנולוגיות חדישות של ימינו

בית חכם ומאובטח – טכנולוגיות חדישות של ימינו

מערכות האזעקה מלוות את חיינו כבר שנים ארוכות. בתחילה מדובר היה על מערכות פשוטות שמבוססות על חיווט וסנסורים. אבל היום, יש אפשרות ליצור מערכת אבטחה חכמה לעסק או לבית. מערכות אלו מבוססות על חיבורים לרשת החשמל והאינטרנט. כך שהן מתעדות מגוון רחב של פעולות בתוך הנכס ובסביבתו, ויוצרות את תנאי האבטחה הטובים והמתקדמים ביותר שניתן לחשוב עליהם לבית חכם או עסק.

 

הדור החדש של מערכות האבטחה

כמעט כל בית בישראל היום, מבקש להחזיק מערכות משוכללות וחכמות של מצלמות ומיקרופונים שכל תפקידם הוא לשמור על הבית וסביבתו. זה הוא הרגל שקשור למציאות החברתית והביטחונית בישראל. ומבקש ליצור בקרה על כניסה ויציאה מנכסים חשובים. אם בעבר מדובר היה על מערכות פשוטות מאוד, שרק בעת חירום התריעו על ניסיונות פריצה עם אזעקה חזקה. היום מדובר על מערכות שמייצרות תיעוד מלא של המתרחש בסביבת הנכס. תוך שימוש ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות. ככל שמערכות הופכות להיות מתוחכמות יותר, כך גם רמת הביקוש בשוק הולכת וגדלה. במיוחד לאור העובדה שניתן ליצור אבטחה חכמה לעסק, במינימום מאמצים.

גם אתם רוצים לאבטח את הבית בטכנולוגיות חדישות? כתבו לנו

איך מתחברת מערכת אבטחה חכמה למערכת בית חכם?

הטכנולוגיה של ימינו, מאפשרת לבסס מערכות אבטחה חכמה על תקשורת אלחוטית בין כל הרכיבים השונים של המערכת. כחלק מההתפתחות של טכנולוגיית בית חכם, ניתן לשלוט גם במערכות האזעקה מהטלפון הנייד ולהבין מה מתרחש בבית בכל רגע נתון, תוך שאתם יושבים במשרד. בין שמדובר על חיבור wifi ובין שמדובר על חיבור המבוסס על סים סלולרי. זוהי אבן דרך בעולם אבטחה והטכנולוגיה. המערכות מתחברות בלחיצת כפתור אחת, והבחירה איזו מערכת לחבר נתונה בידיים שלכם.

התאמה והתקנה של מערכות אבטחה חכמה לעסק

עכשיו, כאשר ברור לכם עד כמה מדהימה היא היכולת של מערכות אבטחה חכמות, אתם רוצים לשפר את התנאים והתשתיות במערכת שקיימת אצלכם. ולשם כך מומלץ:

  • לבחור מערכת בית חכם שיכולה לענות על הביקוש בנכס שלכם. היום יש המון מערכות ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. אנחנו ממליצים לבחור במערכת שמסוגלות להתחבר בצורה סלקטיבית לכל מוצר שאתם רוצים להפעיל מרחוק.
  • לרכוש מערכת אינטרקום חכם או מצלמות אבטחה חכמות. חשוב לבדוק עם צוות החברה האם המצלמות מסוגלות להתחבר למערכת אבטחה חכמה מבעוד מועד.
  • לבצע חיבור של מערכות הוידאו, הסנסורים האלחוטיים, המרכזייה ששולטת על המערכת ובעצם כל אלמנט שקשור למערכת. החיבור הקשור בין מערכת הבית החכם לבין מערכת האבטחה שלכם. ואת המידע אתם תוכלו לראות בטלפון הנייד ששולט על המערכת.

לוקחים את האחריות בידיים שלכם

אתם לא יכולים לדעת מתי יגיע ניסיון פריצה לבית המגורים או לבית העסק שלכם. וכאשר מדובר על נכסים כל כך חשובים בחיי היום יום שלנו, פשוט אי אפשר לקחת את הסיכון שתתמודדו עם נזקים כל כך גדולים. מערכות השליטה והבקרה המתקדמות, מאפשרות לכם לשלוט במה שקורה בעסק בכל רגע נתון. התפקוד שלכם באירועים מורכבים נעשה בשלט רחוק. אתם מתעדים את ההתרחשויות בעסק. ויש לכם אפשרות לשמור את התיעוד לטובת טיפול משטרתי במקרה הצורך. כך שכל הכוח נמצא בידיים שלכם ואחריות על שלמות הנכס עוברת אליכם.