ראשי » צרכנות » כמה יעלה לנו פילאטיס מכשירים?

כמה יעלה לנו פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מזרן זו שיטת אימון קלאסית ומוכרת, אך אנשים רבים מחפשים גיוון בשגרת האימון. לכן פילאטיס מכשירים תופסת תאוצה בשנים האחרונות, בשל הרצון לאתגר ולגוון יותר. האם גם אתם רוצים לגוון באימוני הפילאטיס? ומה מיוחד כל כך בפילאטיס על מכשירים? כמה זה עולה ולמי זה בכלל מתאים? נשמח לענות על כל השאלות האלה ועוד, כאן בכתבה.

סוגי פילאטיס קיימים

נעים להכיר! קיימים שני סוגי פילאטיס: מזרן ומכשירים. במזרן האימונים מתמקדים בעבודה על כוח, גמישות וחיזוק השריר. כמו כן, גם במתן דגש על התפתחות וגמישות השריר, תוך כדי שמירה על המיקום של חוליות עמוד השדרה. לעומת זאת, פילאטיס מכשירים מתבסס על התנגדות או תמיכת המכשירים.
לכן רוב האימון מתבצע בישיבה או שכיבה בתמיכת המכשיר.
באימון תוכלו להשתמש במכשירים כמו כיסא מתאים לאימון, מכשיר טרפז, מיטת רפורמר ועוד מכשירים רבים אחרים.

כמה עולה פילאטיס מכשירים?
בתמונה: קבוצת חברים נהנית מאימון פילאטיס מכשירים
להצעת מחיר לפילאטיס מכשירים הקרוב לביתכם השאירו פרטים

אז פילאטיס על מזרן או פילאטיס על מכשירים?

כשאתם עומדים לבחור מה מתאים לכם, דעו שזה אינדבידואלי. מה שמתאים לחבר שלכם, לאו דווקא מתאים לכם. לכן חשוב שתכירו את ההבדלים בין סוגי הפילאטיס הקיימים כיום ותבחרו את מה שהכי נכון עבורכם.
האם אתם מעדיפים להתאמן בסטודיו אימונים או בבית? פילאטיס מזרן ניתן לעשות בכל מקום, גם עם סרטון ביוטיוב בסלון ביתכם. לעומת זאת, פילאטיס מכשירים ניתן לעשות רק בסטודיו המיועד לשיטה זו.
האימון במזרן נחשב מאתגר יותר כיוון שדורש גמישות, כוח ודיוק רב יותר מהאימון במכשירים. ומצד שני, מגוון התרגילים הקיים באימון עם מכשירים, גדול יותר. אחת הדרכים לעצב את הגוף ולשרוף שומן זה אימון כושר שכולל התנגדות, כמו אימון עם רצועות TRX. ולכן, הוא גם כולל התנגדות. כאשר בפילאטיס מזרן ההתנגדות מגיעה ממשקל הגוף ואילו במכשירים, התתנגדות מגיעה מהמכשיר עצמו.

הייחוד של פילאטיס מכשירים

הרבה סיבות ייחודיות יש לאימון זה. קודם כל, הוא מאלץ אתכם לצאת מהבית אל הסטודיו שזה תמיד נחמד ומייצר מסגרת משמעת עצמית. בנוסף, הוא נותן מענה לאנשים בעלי מגבלות פיזיות או אנשים שעברו פציעות. הוא קל יותר אבל גם מאתגר יותר מאימון במזרן ולכן אם אתם רק מתחילים או מתמודדים עם פציעה, המכשירים דווקא יכולים להיות נכונים יותר עבורכם.
כמובן, ניתן ואף רצוי לשלב בין פילאטיס על מזרן לבין פילאטיס על מכשירים  במידת האפשר. אז קדימה! תאספו שיער, תיקחו מגבת, תלבשו בגדים נוחים לאימון וצאו להתאמן, תוך כדי שאתם מתאזרים בסבלנות ובעקביות. זה כל כך שווה את זה!

סוגי מנויים ועלויות שיעורים

סוגי האימון הקיימים הם אימון קבוצתי ואימון אישי. אפשר לשלם לפי שיעור וגם לעשות כרטיסיה או מנוי לסטודיו, מה שלרוב משתלם יותר. העלויות משתנות ממקום למקום וכלקוחות אנחנו צריכים לחשוב על צרכנות חכמה, לבדוק בכמה ולהשוות ביניהם. יש מקומות שלרוב אימון אישי יכול לעלות בין 170 ל-250 ₪. ואימון קבוצתי לרוב עולה בין 50 ל-100 ₪ לאדם. אבל אם תבחרו לקחת כרטיסיה ל-10 שיעורים ומעלה לפילאטיס מזרן, העלות לשיעור יכולה לנוע בין 40 ל-60 ₪. במקרה של פילאטיס מכשירים עלות כרטיסיה ל-10 שיעורים ומעלה תעלה בין 60-80 ₪ לשיעור.
בנוסף, אפשר לעשות מנוי חודשי שיכול לעלות סביב ה-500 ₪ ויעניק לכם מספר כניסות לא מוגבל. כמו כן, תוכלו לעשות מנוי משולב ולהירשם גם לאימון במכשירים וגם לאימון על מזרן.